کسی به ناز طبیبان نیاز مباد

فردای امروز در چنین وقت و ساعتی، ذره ذره وجودم باز ضجه میزند

فردای امروز نمیدانم آب و هوا در چه شرایطیست اما آفتابی نخواهد بود خصوصا هوای چشمانم

دیگر نه حالی برای تمنا مانده نه زبانی برای التماس دعا

فردا منم و یک صبح زود و یک جاده طویل و یک سالن وسیع و یک لحظه عجیب و یک انتظار غریب و بعدش نمیدانم یک چه چیزی... 

فردا منم و 1خاطره از همان دویدنها و باریدنها و مردمانی که حال خرابم را بنگرند و نچ نچ بگویند

دیگر التماس دعائی از کسی نخواستم که روئی ندارم.. که 1بار 1سال پیش گفته بودم و دوستان شرمنده ام کرده بودند

باید باز جمع کنم اسباب این سفر را، ولی چگونه که دردانه ام بیقرار رفتن نشود

ای بهترین رهنما اگر در آنچه فرای راهم می نهی چاره ای نیست، مددی کن مادری کنم، مادری دروغگو!که رو به دیوار چشم به ناکجاآباد بدوزم و در جواب طفل معصومم اگر پرسید کجا میرویم؟ بگویم یک معاینه ساده! 

نظرات 13 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 16:18

امیدوارم تا حاا خوب شده باشه

هنوز نمیتونیم قاطع قضاوت کنیم گندم جون.
باید مدتی بگذره ..باید مراقبت بشه...باید لطف خدارو دید

نل سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 21:07

حال خودت خیلییی مهمه عزیزم.چون وقتی خودم مریض میشم و میبینم چقدر مامان حرص میخوره یا زحمت میکشه...من بیشتر اذیت میشم و عذاب میکشم..
حالت خیلییی خووب باشه:)
حتمااا دعا میکنم دوست نازنینم:)مطمین باش بهترینها در انتظار تو و عزیزدلته:):):)

نل عزیزم، فدای مهربونیات تا وقتی مطمئن نشم از سلامتیش خستگی از تنم بیرون نمیره..هرچند ته تغاری حواسش هست که باهر نگاه بهش لبخند بزنم.
سبز باشی و آمین به دعاهای خیرت دختر بهاری

نل سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 14:33

منتظرم بیای بنویسی..
خوبی؟

سلام عزیز دلم
حال من مهم نیست...
مشغول مراقبتهای بعداز عملیم. فرصت بشه مینویسم.

فریا دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 21:39

خانومی دوستم الان خوندم دعا میکنم بخیر و خوبی عمل انجام شده باشه برات کلی انرژی مثبت فرستادم عزیزم،یه خبری بهمون بده

فریای نازم...
فدای خودت و دعاهای خیرت که بیش از پیش محتاجشم.
الان فرصت نمیکنم متاسفانه
در اولین فرصت،چشم

فرناز دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 19:40

خانومی عزیزم ... نگران ته تغاریتم ... انشاالله که ملبس به عافیت شده باشد ... دلبند کوچکمان ... خدا قوت مهربان ...

فرناز نازم، ته تغاری چند روزه در بستر بعداز عمله،گاهی خیلی اذیت میشه.
الان دوران حساسیه برامون
فدای قدمت

الهام پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 20:22 http://rozanehayeelham.blogfa.com

الهی بمیرم

دور از جونت عزیزم الهام بانوی گلم

باران پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 19:48 http://baranoali.blogfa.com

عزیزدلممم
الهی به حرمت مادری فرزند دلبندت رو سالم و خندون دوباره تو آغوشت بگیری... آمین
مطمئن باش دوستان با همه وجود برای سلامتی عزیزدلت دعا میکنن

فدای دعای قشنگت
همیشه شرمنده دعای شما دوستان نازنینم

علی پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 12:57 http://eshqh.blogsky.com/

سلام ...... وای از دل مهربان و مادرانه ات


خدا کنه امروزو به خوبی و موفقیت بگذرونید


دل مهربونتو سپاس و قدر می دانم که حتی حاضر نیستید شرایط ویژه ی خودتون رو به ما منتقل کنید و التماس دعا هم نخواستید
خدا به خیر کند و با موفقیت باز گردید.... ......

سلام بر شما
هنوز بابت لطف سال گذشته شرمنده دوستانم هرچند لطفشون همیشه شامل حالم بوده

بیضا پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 09:12 http://mydailydiar.blogsky.com

خانومی عزیزم، از ته ته ته قلبم برای تمام مریضان دعا میکنم اخصا برای ګل پسرت، الهی بحق ۱۴ معصوم و شهدای پاک عمل پسرتون بخیر و سلامتی بګذره و شما شاد و سلامت به خونه برګردین.

بیضابانوی عزیز،قدومتون روی چشم و فدای دل پاکتون
شما و هدیه الهی نشسته در وجودتون درپناه ایزد منان

من پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 01:48 http://mm-aa-nn.blogsky.com

عزیزم خدا به همراه دلت و به همراه فرزندت

خدا به همراه خودت و خوبیهات عزیز دلم

بهار چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 18:26

نگران نباش عزیزم جوجه کوچولوت رو بذار تو آغوش خودش وبهش توکل کن،او الرحم الراحمین است،ماهم براتون دعا می کنیم

دقیقا همین کارو کردم بهارم
فدای حضور سبزت

نرگی چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 15:08 http://azargan.blogsky.com

سلام گلم نگران نباش توکل کن ایشالا این دفعه بهترین اتفاق میافته ناراحت نباش صبوری کن عزیزم

نرگسم خوبی؟
خدا خودش میدونه و این دفعه
فدات بشم

آفرین چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 10:50

سلام. دعای مادر کارسازترینه.
برای سلامتی گل پسر انعام بخون.
ما هم دعا می کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد