عرض حال

گاهی توی زندگی تصمیماتی میگیریم که دلمون راضی نیست. بعضیا میگن تقابل عقل و قلب

بعضیا هم میگن دو وجه متفاوت از هر فرد

دومیشو بهتر میپسندم

این تصمیم گیریها بدجور انرژی گیرن

در 2حالت مختلف اجرا میشن: مثلا دوس داری 1جور بشه، اما منه دیگه ت با تندی میگه نه! درست نیست

اگه به منه اولی گوش سپردی، اون منه دیگه هرباری بهت چشم غره میره،چه بسا حتی دستشو بعلامت(خاک تو سرت) هم نشون بده..

اگه به فرمایش منه دوم عمل کردی ، منه اول هر از گاهی با چشمای اشکالود نگات میکنه میگه پس من چی؟!..

بنظر من این وسط ی شخص ثالثی هم هست، و اون شخص ثالث خودمونیم!

منه اولی و دومی هم هرچیزی میتونه باشه... قانون، شرع،دل، احساس، وجدان، اصول، ادب، دین، ترس، دوزخ، عقل، حس هشتم،نهم،دهم.... 

مقابله این من ها! منه شخص ثالثو داغون میکنه

چرا؟

چون منه شخص ثالث 1 دشنه گرفته دستش هر دفعه یکیشونو قربانی میکنه... دیده شده حتی علیرغم میلشم بوده ها

عاغا اصن عایا میشه یکی از این من ها رو بریم تحویل بدیم به کارخونه سازندش؟؟ ... یا نه، کلا سازندهه هدفش این بوده بشینه به تماشای این سریال دراماتیک و اکشن؟

واقعا لذت بخشه؟؟؟

سازنده عزیز! با کمال تشکر از زحمات بیدریغ شما در امر آفرینش من و من ها، احتراما بعرض میرسانم... لطفا بسه... من سریال اکشن دوست ندارم...

به همین سوی چراغ

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 10:55 http://eshqh.blogsky.com/

سلام
تصویر قشنگی از من کردی، ولی در اصطلاح بعضی ها از فنومن ها هم تعبیراتی هست.
منتظریم

سلام
میشه تعابیر زیادی از (من) داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد