معمولیه رو به پایین

اونقدر حالم بد نیست که با دیدن دانشجوهای مشتاقِ چشم به دهانم دوخته خوشحال نشم

هنوز حضور اون تعداد از دانشجوهایی که بعضی درسارو با اساتید دیگه پاس کردن ولی ازم اجازه میگیرن بیان سر  همون کلاس که دارم تدریس میکنم بشینن خوشحالم میکنه

هنوز پرس و جوی اوناییشون که میرن ببینن کدوم درسا باهام ارائه شده تا همونا رو بگیرن به ذوقم میاره

 

همه اینا یعنی بعله.... بنده چنین مدرس ضعیف النفسی هستم که با همین چیزا خوشحال میشم. اگرم احیاناً جایی کلاس گذاشتم گفتم برام فرقی نمیکنه ضمن این اقرارنامه کتبی اعتراف میکنم چنین نیست! هیشکی از تعریف بدش نمیاد... منم که روم به دیفال بنده ضعیف النفس و بی جنبه!!

الان این مرقومه یک ازخودتعریف نامه بود یا ازخودبدگوئی نامه؟!

............................................

عاغا وبلاگستان را چه شده است؟!

من نبودم عذرم موجهه هیشکی نیاد سراغم, صحیح؛ بقیه چرا کم کار شدن؟؟

کجایید ای رفیقان مجازی؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
ک کمالی جمعه 14 آبان 1395 ساعت 21:36

سلام بازم که ازت خبری نیس

بازم ..
سلام عزیز پیگیر

علی پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 22:56 http://eshqh.blogsky.com/

سلام
اومدم که بگم که اومدم
اومدم که بگم قدر این داشته هایت رو بیشتر بدون
اومدم که بگم ........

سلام
ممنون از اومدنتون و یادآوری داشته هام

بیضا چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 13:23 http://mydailydiar.blogsky.com

خانومی عزیزم خوشحالم که باز هم فرصت شد تا بخونمت همیشه شاد سلامت و موفق باشی.

سلام به روی ماهت گلبانو، کوچولوی گلمون چطوره؟
باعث افتخاره عزیز

ک کمالی سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 22:51

وقتی از خدا بخواهیم دعایی کنیم اول باید ثناشو بکنیم خدا که ضعیف نیس هرچند حمد و ثنای خدا متفاوته از تعریف کردناموت ضمنا اینکه ادمی نسبت ب تعریف بیتفاوت باشه دلیل کماله اما خلافش ضعف نیست چون کمال به ان معنا که مختص خواصه و ویژگی ویژه ها

پس منتج میشود خانومی ضعیف نیست ولی کامل هم نیست
ادعای ازخواص بودن نداریم،امید که از آدمهای عوام باشم.

نل سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 16:34

باعث افتخاری ک اینقدر استادی^_^

یکی منو بگیره
من که عادی ام گلبانو،شاید اونا لطف دارن

ک کمالی دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 23:10

سلام دلیل ضعف نیس همینکه غیر دانشجو میاد کلاست این یعنی خوب درس میدی ....

سلام
نه دیگه دروغ چرا؟ ضعیفم که از تعریف خوشم اومد
ولی صادقانه میگم دارم از جون و روح و جسمم براشون مایه میذارم

نرگس دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 17:30 http://azargan.blogsky.com

سلام بانو من راستش هرروز میام به وبت سرمسزنم ولی میبینم خبری ازت نیست میرم اونیکی هارو هم که جواب نداری .ایشالا همیشه موفق باشی عزیزم

سلام نرگسم
منظورم تعداد کامنت گزاران نبود عزیزم، حق میدم،سالی به ماهی میام خودی نشون میدم و میرم! منتها دوستان حتی دیگه وبلاگ خودشونم کم مطلب میذارن
اون یکی؟!
همون پیشنهاد اینستا؟
الان میام میگم
فدات

نیلوفرررر دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 15:53 http://n-sadr.pwnz.org/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
96518

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد