خانه بدوشی..

سلام و عرض ادب به همه دوستان

خب این اولین نوشته من در این سرویسه!

از بلاگفای معلول به اینجا نقل مکان کردم.انشالا که بتونم دوستای سابقمو پیدا کنم و حتی با دوستای جدیدی آشنا بشم... البته به این شرط که قبلش یاد بگیرم چطور اینجا بنویسم!

عاغا بدجور احساس غریبی میکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
ک کمالی پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 01:55

اقا یه چیزی بگم شاید بخندی شاید بحالم گریه کنی اقا من این اولین نوشته رو اخر همه ی نوشته ها خوندم و تقریبا مشکلاتتون رو متوجه شدم و البته وصد البته از اینکه در این مدت ازتون بی خبر بودم و در ان شرایط سخت روزگارتون همراتون نبودم احساس شرم عجیبی می کنم هرچند بدون اطلاع هم همیشه دعا گوتون بودم و نگرانتون و پیگیرت خبری ازتون که دریغ از یک خبر و لی خنده دارتر اینه که بعد خوندن همه ی مطالب تاره متوجه شدم که من همه ی نظراتمو جا بجا نوشتم بخیال اینکه نظر زیر نوشته هست غافل از اینکه نظر بالای نوشته هست .....

عجب!!!
اشکالی نداره کمالی جان... عمدی که نبوده. قدم شما همیشه و هر جایی روی چشم ماست
گاهی پیش میاد دیگه دوستم

mahtab دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 13:15

به به خانمی عزیز . منزل نو مبارک
دست آشتی جون درد نکنه ، اگرنه چطوری پیدات می کردم؟
خدا بد نده ، نکنه با عصای فولادی زدی پای آقای همسر رو شکستی ؟
انشالا که زودتر خوب بشن .
جوجه هات در چه حالن؟

به به مهتاب گلم... خوبی عزیزم؟ خوش اومدی
نگو مهتاب جون...نگو...اسم عصارو نیار که حساسیت دارم بهش!
قربونت برم عزیزم... از جوجه ها هم کلی گفتنی دارم که ایشالا پستای بعدی مینویسم

نرگس یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 09:32 http://azargan.persianblog.ir

سلام خانومی عزیزمنزل جدید مبارک ایشالا خوب وخوش باشی سرحال ممنون از اینکه بهم خبر دادی بابت وب جدیدیت غریبی نکن ما همه پیشتیم نگران نباش همه هواتو داریم

سلام نرگسم..خوبی گلم؟وااااای اینجا میبینمت! اشک توی چشام جمع میشه دوستام میان دیدنم!!
مرسی عزیزم

آشتی شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 13:50

سلام عزیز دلم. کار خوبی کردی. منزل نو مبارک. قربون خودت و جوجه هات.
منم آدرست رو تو لینکهام عوض کردم. ایشالا تو پست بعدی هم اعلام عمومی میکنم که:
حضار گرامی! خانمی نقل مکان کرد. از این به بعد اگه دیر نوشت، بریزید سرش بزنیدش!!!!!!!

سلام بر اولین نظرگذارنده ماه و جیگر،آشتی خانومم
همش خداخدا میکنم اینجا چیزی اشتباه نشه! باورکن از صبح تا حالا استرس دارم اساسی! چقدرم حرف برا گفتن دارم اگه قلمم روون بشه.
حضارگرامی هم قدمشون روی چشم،بفرمایید تو، دم در بده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد