میهنسِل

اصولاً داشتن دو سیم‌کارت چیز بدی نیست، بشرطی که به یک دردی بخورد...

 اما امان از آن روز ویا حتی شبی که سیم‌کارت دومی تهیه کنی که وطنسِل یا همان ایرانسل خودمان باشد..

یکی نیست به بندۀ ناچیزبگوید نانت نبود، آبت نبود، سیم‌کارت خریدنت چه بود؟ توکه همین سیم کارتت ماهی تا سالی صدایش در نمی‌آید، تورا چه به سیم‌کارت دوم؟..

قصه از آن روزی آغازید که برای خودمان طاقچه بالا گذاشتیم و دوشادوش همسر راهیِ یکی از این دفاترخدماتی گشته، فرمی پر نمودیم و سیم‌کارت دیگری ستاندیم تا در کنار آن یکی سیم‌کارت اصلی بنشانیم..بلکه درجهت امر تدریسِ مثلاً خصوصی بکار آید!

مستحضرید که از قضا والدین محترم و محترمه، کُلهم دریافتند که خود، مربیان متبحری هستند و نیازی به تدریس ویژه برای عزیزگوشه‌هایشان ندارند. چه بسا در خفا وجمع گرم خانوادگی فرموده باشند چه کاریست پول زبان‌بسته را به این ضعیفه بدیم که چهارتا کلمه یاد بچمون بده؟ مگه خودمون چلاقیم یا منگول؟ خیلی هم بیشتر از اون حالیمونه! بشینه به همین خیال....

عَلی اَیُ حال، شمع و باد ومه وخورشید و زمین وزمان ومخلوقات اندرونش دست به دست هم دادند تا هیییییییییچ وقت این خط دوم ما صدایش درنیاید!

ولی برعکس تا دلتان بخواهد زنگ‌خور پیامش بالاست! یعنی روزی نیست که پیامی با این جناب خط‌الخطوط! دریافت نکنیم...مدیونید اگر فکر کنید بجز خود شرکت فروشندۀ این خط کسی دیگر را با ما کاریست! حتماً دوستان قدیمی مطلعند که همسرجان ما هم کمی تا قسمتی نسبت به زنگ‌خورِ گوشی مفلوکِ این بندۀ ناچیز حساس تشریف دارند!هرچند خودشان اصراربراصرار که نخیر! اصلاًم اینطور نیست!

القصه که ایرانسلِ نه‌چندان محترم هرشبانه‌روزِ خدا التماس مینمود مبنی براینکه شمارابه خدا،به جانِ عزیزانتان، تورو به هر کی می‌پرستی! بیا یه رحمی کن و برای دریافت سیم‌کارت هدیه یه پیامک خالی به فلان وبهمان شماره بفرستید!... یعنی هرچه ما محلش نگذاشتیم بلکه بیخیال ما شود انگارنه‌انگار! چندین ماه گذشت و دست از سر کچل ما برنداشت!

بیش مزاحم نشوم... بالاخره چند روز پیش دلمان سوزیدو تسلیم شدیم. پیامکی تُهی به شماره‌های منظوره، سِند نمودیم که ناگه فِرتی جوابی دریافت نمودیم مبنی بر اینکه: شما بیخود کرده‌اید تقاضای هدیه نموده‌اید ای دغلکاران! شما که سیم‌کارت هدیه قبلا گرفته‌اید! سیم‌کارت هدیه به شما تعلق نمیگیرد!!

خواستم در جواب چنین بنگارم که:خب ما نیز خود میدانستیم گرفته‌ایم..اما اینقدر شما التماس کردید که فکر کردیم جانتان به همین دریافت پیامک خالی از طرف ما بسته است،وگرنه میمیرید، ما هم فرستادیم! از طرفی هم در دلمان قند آب میشد که دیگرتمام شد، از دست این مزاحمتهای وقت و بی‌وقت راحت شدیم.....

زهی خیال باطل که دوروز است مجدداً روز از نو روزی از نو! کلۀ مبارک را به کدامین دیفال بکوبیم؟!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
عسل شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 20:56 http://withgod.persianblog.ir/

سلام بانو
از وبلاگ خانم توت فرنگی اومدم
دیروز پستت رو خوندم ولی امکان کامنت گذاشتن نداشتم
از ته ته ته قلبم برای ته تغاری دعا کردم
مطمئن باش خوب میشه و این روزا میگذره

سلام نازنین عسل
قدمت روی چشم عزیزم
این حرفاتون مثل آبیه روی آتیش دلم ..

امیر شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 09:22 http://del-haste91.blogfa.com

وطنسله دیگه؟
شمارتو نداریم وگرنه ما هم الکی برات اس میدادیم....
ته تغاری خیلی ناراحتم کرده نای نظر گذاشتنو ازم گرفتی خانومی ..حتما جریان را بگو من میام میخونم منکه وبلاگم فعلا تعطیله

آره بخدا
کم لطفی نفرمایید دیگه
عذر میخوام اگه ناراحتتون کردم. حتما اگه فرصت مناسبی پیدا کنم میام مینویسم آقا امیر

اعظم سادات جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 12:38

سلام گلم
ان شاالله به زودی زود خانوادگی راهی مشهد میشید
از ایرانسل نگو از اون بدتر همراه اول
یه بار پیامک امد فال حافظ منم یکی رو انتخاب کردم
فکر کردم همون یه پیامکه از اون به بعد به مدت دوهفته
راس ساعت هفت صبح یه فال حافظ میومد تا بعد ازاون
یه پیامک امد اگه نمی خواهید انصراف بدید نگو این همه
مدت داشتن از حسابم کسر میش ومن بی خبر
سر شاگرد خصوصی هم که چی بگم مردم انگار چشمشون به آشنا میوفته دلشون نمیاد حساب کتاب
بکنن چند سال پیش دختر همسایه امده باهاش صبح
تا غروب درس کار کردم برام یه بشقاب غذا داده پایین
حالا خوبه که با کلی زحمت بهشون گفتم پول هم قبول
می کنم
خوش وسلامت باشید

ازاین بحران بسلامت دربیایم... انشالا
یکی از دوستان پیشیاد خوبی داده بود اعظم جان،شمام اجرا ک
تدریس خصوصی به ما نیومده عزیزم،فکرشو بکن! ی بشقاب غذا داده؟! عجب.باید بعدش که خانومه رو دیدی میگفتی دست شما درد نکنه،غذا خورده بودیم،تدریس کارمه،درقبالش که غذا نمیگیرم!
سبز باشی بانو

س جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 00:30

ﺳﻼﻡ ﺧﺎﻧﻮﻣﻲ. ﻣﻦ ﺧﻮاﻧﻨﺪﻩ ﻭﺑﻼﮔﻮﺁﺷﺘﻲ ﻫﺴﺘﻢ. ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﭘﻴﺸﺎ ﺁﺩﺭﺱ ﻭﺑﻼﮒ ﺗﻮﺭﻭ ﮔﺬاﺷﺖ, ﻣﻨﻢ ﻛﻨﺠﻜﺎﻭ! ﺳﺮ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﻭﺑﻠﮕﺖ و ﺧﻴﻠﻴﻴﻴﻲ ﺧﻮﺷﻢ اﻭﻣﺪ اﺯ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﺕ. ﺣﺎﻻ ﺗﻮﻱ اﻳﻦ ﻫﻴﺮ و ﻭﻳﺮ ﺗﺮﻛﻴﺪﻥ ﺑﻼﮔﻔﺎ, ﻣﻦ ﺩاﺭﻡ ﺁﺭﺷﻴﻮ ﺑﻼﮔﻔﺎﺕ ﺭﻭ ﻣﻴﺨﻮﻧﻢ. ﻣﺸﻜﻞ اﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﺘﻦ ﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ اﺩاﻣﻪ ﻣﻂﻠﺐ ﺩاﺭﻩ, ﻛﻪ اﻛﺜﺮ ﭘﺴﺘﻬﺎﺕ ﺩاﺭﻩ, اﺩاﻣﻪ ﻣﻂﻠﺐ ﻫﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﻴﺸﻪ. ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﺸﻜﻞ ﺑﻼﮔﻔﺎﺳﺖ.ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ ﺧﻮاﻫﺶ ﻛﻨﻢ اﮔﺮ ﺁﺭﺷﻴﻮ ﺩاﺭﻱ اﺭ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﺕ, اﮔﺮ ﺑﺮاﺕ ﻣﻘﺪﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ, ﺁﻳﺎ اﻣﻜﺎﻧﺶ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ بﺭاﻡ اﻳﻤﻴﻞ ﻛﻨﻲ? ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻴﺸم اﮔﺮ ﻣﺤﺒﺖ ﻛﻨﻲ

سلام سین جان!
فدای قدمت..آره یادمه عزیزم
آخ گفتی عزیزم... بلاگفا مارو آواره کرد...مشکل اینجاست که ما خودمونیم دسترسی به ادامه مطالب و نظراتمون توی بلاگفا نداریم گلم!! وگرنه هر چی اونجا داشتم و نداشتم برمیداشتم میاوردم اینجا..
وگرنه مطمان باش برات میفرستادم عزیزم.
اگه یه روزی روزگاری گوش شیطون کر, درست شد مطمان باش درنظرمی عزیزم

مهناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 23:38 http://1zan-moteahel.blogsky.com

سلام خانمی!واااقعأ این ایرانسل آدمی دیوانه میکنه!فقط خدا میدونه روزی چند هزار تا فحش میخوره!

سلام مهنازم
ظاهرا فولاد آبدیده شده

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 10:09 http://pasazvesal.blogsky.com

وای این ایرانسل خیلییییی مسیج میده
اعصاب خورد کنه واقعن

توت فرنگی جان...مته پری راهکار ارائه داد بیا هممون امتحان کنیم عزیزم

باران چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 22:15 http://baranoali.blogsky.com

سلام عزیزم
بطور اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم
خوشحال میشم با هم دوست باشیم
با اüازه ت لینکت میکنم تا بتونم راحت بهت سر بزنم

سلام باران بانو
چه اتفاق خوبی..
باعث افتخارمه گلم.منم لینکت میکنم عزیز

آوا چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 21:45 http://ava-life.blogsky. com

تدریس و خوب اومدی اما اوضاع ما خرابتر چون اطرافیان انتظار دارن یاد بدی آخرم میگن حالا مگه چیکار کرد!!!!
انشاالله میزبان این ماه با شفای ته تغاری ازتون مهماننوازی کنه

چرا انتظار دارن ؟!
ماه رمضان و ته تغاری و من و دعا و اشک و انتظار و لحظه به لحظه.....
قربون زبونت آواجون....

نیلوفرجون چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 17:06 http://talkhoshirin2020.blog.ir

سیمکارت ایرانسل آدمو ذله میکنه ازبس پیامک میده.
ته تغاری حالش خوبه؟

چرا اینجوریه خو؟ پول زیاد داره؟
فردا از ی بیمارستان پیش ی جراح براش نوبت گرفتیم.... فدای احوالپرسیت،به دعات صددرصد محتاجه.

فریا چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 15:17

خانومی عزیز کاش تو وب قبلیت ادرس میزاشتی من از وب اشتی عزیز پیدات کردم

عزیزم ما بلاگفاییا اصلا نمیتونیم پامونو اون دوروبرا بذاریم چه برسه به اینکه چیزی هم بنویسیم!
ینی کشته مرام آشتی و دوستای گلی مث توام نازنین

نیاز چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 15:07 http://mydearboy.mihanblog.com

سلام عشقم
حالا شناختیم؟
بابا توضیح داه بودم که مجبورم اسممو عوض کنم
ولی عیبی نداره راحت باش خواهر
با این تعریفی که تو از زندگیت میکنی اگه ده بار دیگه هم فراموش کنی ملالی نی خودم به یادت میارم.

سلام نیازبانوی عزیز
بله عزیزم یادم اومد واقعا معذرت میخوام تعویض مدرسه بچه ها، عمل ته تغاری، پای همسری، کلی مسئله دیگه که این اواخر دست از سرمون برنداشته هوش و حواس برام نذاشته..دیروز با همسری خواستیم چای ساز رو ببریم تعمیر..از خونه زدیم بیرون و وقتی اونجا رسیدم یادم افتاد اصلا همراه خودم نبردمش!دیگه فکرشو کن چه اعجوبه ای شدم!
لینکت میکنم تا خیالم راحت بشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد