عملیات انتحاری مجازی

خودکشی مجازی

این اصطلاحیه که خودم برای دوره‌ای که دراون قرار گرفتم انتخاب کردم. اگر فرهنگ لغت مینوشتم و میخواستم این واژه رو معنی کنم میگفتم یعنی اینکه برای مدتی خودتو از هر فعالیت مجازی محروم کنی. حتی میتونم توی ذهنم تصور کنم اگر نوشتنهام به شکل یه شخصیت انسانی بود لب پنجره می‌رفت و خودشو از طبقۀ صدم شایدم هزارم پرت میکرد پایین!

دقیقاً وقتی امروز یه خانم مهربون از شرکت های‌وب تماس گرفت و بعداز سلام و احوالپرسی پرسید احیاناً مشکلی پیش اومده که اینترنتمو شارژ نمیکنم؟ تازه به خودم اومدم که ای دل غافل! چرا اینطوری شدم؟

مدتهاست که خودمو از همه چی محروم کردم.. از نوشتن...خوندن... تموم فعالیتهای این روزام منحصر شده به خوردن و خوابیدن و بیدارشدن شستن و پختن و تمیزکردن و پذیرایی کردن و ..........

این وسط اگه وقتی بمونه قطعاً ازش استفاده میکنم برای اینکه دراز به دراز بیفتم و بعدش دیگه هیچی نفهمم!

برام واضحه که پرستاری از همسر و فرزند کار خاص و شاقی نبوده که بخوام بخاطرش بیام اینجا و ..ناله کنم! چه بسا حتی بی‌اغراق بتونم ادعا کنم ازش لذت هم بردم ولی همون لذت باعث شد لذتای دیگه‌ای رو کنار بذارم...

و در راستای همین لذت بردن برای اینکه حتی وسوسه هم نشم، بعداز اینکه بزرگه کل حجم اعتبار اینترنتو برای دانلود فیلم و سریال برای پدرش تموم کرد دیگه حاضر نشدم شارژش کنم که مبادا.... مبادا شیطون(شایدم فرشته) بیاد گولم بزنه نت‌گردی کنم.

و اینجوریا شد که خانومی مث کوکب‌خانومِ کتاب فارسی دبستانش یه تصمیم کبری گرفت و انگشتشو چندین شبانه‌روز گذاشت روی سوراخ تمایلات ناخواسته به سمت و سوی نت‌گردی و نشست ورِ دل شوهر و بچه‌هاش....

 چه بسا اگه حرف قطار و گردنه بود شالشو درمیاورد تا آتیش بزنه ملتو خبردار کنه که آآآآآآی مردم خبردار بشین که کوه اتفاقات روی سرمون ریزش کرده مبادا شما درگیر بشین!

عمل همسری هم با کلی جریان و قضایا انجام شد و فعلاً در دوران نقاهتن مث ته‌تغاری که اونم شکر خدا تا الان مشکلی نداشته...

عاغا قربون معرفت همتون..... هستم در خدمتتون

نظرات 18 + ارسال نظر
آشتی پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 08:36

سلام. خدا رو شکر همه خوبین.
میگم خب گل من. وقت بذار. مثلا روزی یه ساعت بیای وبگردی و بری. نه؟
به نظر من دیگه نت رو نمیشه بی خیال شد. جزیی از زندگیه. کلا اینترنت رو نمیشه حذف کرد از زندگی. کلی پرداختها از این طریقه. کلی از ارتباطات. حتی تو تلگرام و وایبر.
ولی حد نگه داریم خوبه!!!!!!!!

سلام خانومی..
والا آشتی جان بعضی وقتا اگه ربع ساعتم کاری انجام بدم درنظر جناب همسر یه دو سه ساعتی بوده!!
باور کن اصلا این روزها خیلی کم میام نت چه برسه به اینکه بخوام حد نگه دارم ولی خب ایشون حساس شدن

amir یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 08:27 http://del-haste91.blogfa.com

خوب کردی شارژکردی گاهی مجازی هم دلخوشی است برای خلا ما ..من که اگه نباشه انگار یه چیز خاصی را از دست دادم ...برات شادی ارزومندم

واقعا دیگه نمیشد تحمل کرد آخه
ممنون از لطفتون

amir یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 08:23 http://del-haste91.blogfa.com

ای نظر بالا را پائین گذاشتم بلاک اسکای اینش بدهکپی کن بالا

والا آقا امیر من بلد نیستم نظر کپی کنم به پست دیگه! اشکالی نداره حالا بیخیال

amir یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 08:22 http://del-haste91.blogfa.com

سلام خانومی وبلاگت مثل نوعروس شده ..خوشگلش کردی
به خدا منم دعا کردم برای سلامتی خانواده البته از همسری خبر نداشتم ایمدوارم همگی در سلامت کامل باشید بهم کم سر می زنی البته دلیلش معلوم شد که روزهای سختی گذراندی برات شادی ارزومندم مواظب خودت وخانواده باش به نظرم زن وخانوم خانه ستون ان خانه است که اون بهم بریزه کل خانواده در خطر است و هر طور شده شما باید خودتون را نگه دارید و مقاومت کنید چون شما تنها برای خودتون نیستید بلکه مسئولیت چند نفر با شماست مرسی که امدی خوشحالم کردی بازم مواظب خودت باش

سلام آقا امیر... اتفاقا دقت زیادی براش بکار نبردم . اونموقع فقط میخواستم یه وبلاگ اینجا بسازم و بنویسم
دست شما درد نکنه..لطف کردین..یه دنیا ممنونم
شرمنده همه دوستان مجازی هستم..ولی خب شرایطم ناجوره واقعا
ممنونم از پیشنهادتون... چشم
باز هم بابت حضورتون تشکر فراوان

خانم توت فرنگی دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:14 http://pasazvesal.blogsky.com

شما خوش باش.... نتم نداشته باش
فقط گاهی یه کوچولو بیا دلمون تنگ میشه

والا خوشی من با وجود نت ده برابر میشه توت عزیزم

بنفش یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 21:27 http://dancelife.blogsky.com/

چه جالب منم این اصطلاحو استفاده میکنم و تا حالا بارها خودکشی مجازی کردم ولی برگشتم

ینی دم این دنیای مجازی گرم که خودمونو میکشیم و نمیمیریم!! جل الخالق

باران یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 20:53

سلام خانومی عزیزم
خوشحالم که حال همه تون خوبه
کار خوبی کردی تو این مدت وقتت رو بیشتر برای خانواده گذاشتی

سلام بارانم
منم خوشحالم ولی خب کاش میشد.....بیخیال همین جوریو عشقه

Zahra یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 15:19 http://narsis16n86.blogfa.com

ای بابا،پس تکلیف ما چیه که همش منتظر یک خبری بودیم؟!

من که مخلص همگیتون هستم زهراجان.. هرازگاهی میام مینویسم خب فقط به عشق خودت و خودشون

شادی شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 22:54

سلام قهرمان
خوبید الحمدلله؟خدا رو شکر که حال هر دوی عزیزانت خوبه و خطر از سر همسر محترم بخیر گذشته. جواب کامنت پست قبلی رو خوندم و جای شکرش باقیه هزار مرتبه.
امیدوارم همیشه ایام خدا پشت و پناهتون باشه و یک لحظه خودت و زندگی پر از خوشبختی ات رو ،تنها نذاره.
خیلی ارادت داریم بانو

سلام نازنین
خداروشکر...هر نفسی که فرو میرود ممد حیات است و چو بر می آید یه کمی به زور برمی آید! ولی بازم هزاران مرتبه شکر
فدای لطفت شادی جان.... مخلصیم قربان

فلق شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 17:26 http://konjed94.blogsky.com

خانومی عزیز خداروشکر که حال ته تغاری خوبه همه اش منتظر بودم بیای و یه خبری ازش بدی . ایشالله اقای همسر هم به.زودی راه می افتند و شما یه نفس راحت میکشی . یه نفس راحت نه بخاطر خلاص شدن از پرستاری بلکه بخاطر ارامش و اطمینان از سلامتی عزیزانت

قربون محبتت فلق جان...واقعا خداروشکر که به لطف الهی و دعای شما دوستای نازنین همه چی تا اینجا بخیر گذشته
آقای همسر...... خدا کنه زودتر راه بیفته ..هرچند احتمالا برای این راه افتادنش باید بیشتر از مامانش حرص بخورم وقتی میخواست بار اول راه بیفته
فدای حضور گرمت عزیزم

فریا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 14:19

سلام خانومی.خسته نباشی دوستم.ایشالله همسر و پسر گلت بهتر باشند

سلام فریاجونم.. سلامت باشی گلم... عزیزمی

نرگس شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 09:45 http://azargan.persianblog.ir

اخی خداروشکر چشممون به در خانه ات خوش شد خانومی جون از بس اومدم خانه نبودی خداروشکر که همه چی خوبه ایشالا از این به بعد به خوشی وشادی

چیکار کنم نرگسم..عزیزم...خانومم...خدا میدونه چقدر دلم میخواد بیام و......
فدات بشم من... کی بشه بیام خبر عروسیتو بخونم... ای خداااااااااا

mahtab شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 08:43

سلام خانمی عزیز، خسته نباشی از پرستاری ها‌، خدا قوت
انشالا که حال ته تغاری عزیز و همسر گرامی رو به بهبود باشه
مواظب خودتم باش خانم گل

به به مهتاب نازنینم...درمونده نباشی بانو
شما شاد و سلامت باشی باعث مسرته گلم

موژان شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 01:40 http://zendegyema.persianblog.ir/

آخییییش اینقدر اومدم اینجا و این خط ( اصولاً بدقولی در هر سن وسال، و برای هر کسب و پیشه‌ای روا نیست ) رو دیدم که الان پست جدیدتو دیدم ذوق زده شدم میدونستم پرستاری از دو نفر عمل کرده وقتی برات باقی نمیذاره عزیزم . ایشالله حال هردوشون بهتر و بهتر هم میشه. خیلی خوب مینویسی ها میدونستی ؟! عالی اصلا

دقیقا میدونم چی میگی موژان جان... اینقدر خودم اینجور وقتا حرص میخورممممم که نگو
بین خودمون بمونه موژان جان چندباری گفتم کاش خودم یه بلایی سرم میومد یه استراحتی میکردم!ولی بعدش پشیمون شدم..عمرا آقایون بتونن خوب پرستاری کنن تازه میمیریم از دستمون راحت میشن!
نظر لطفته عزیزم... چشمای قشنگت خوب میخونه

اتشی برنگ اسمان شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 01:19

خدا رو شکر ک خوبی
حالا ب ما سری هم نمیزنی اشکال نداره

ینی به جان خودم قسم عزیزم اینقدر دلم میخواد بیام براتون یه صفحه نظر بذارم ولی جناب همسر صاااااف روبروم نشسته میره توی کوکم ببینه اون چند دیقه که سرم به کار خودم گرمه چیکار میکنم! بعضیا اسلام دست وبالشونو مییبنده بعضیا مث ما همسر!
ایشالا جبران میکنم بانو

Tak VPN Service جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 20:36 http://takvpnservice1.tk

فروش ویژه اکانت رفع محدودیت آغاز شد...
اتصال یک اکانت به 9 سرویس
(Kerio , Cisco , Stunnel , Tunnel , OpenVPN , Https , INET , PM9 , MobileVPN)
خرید آنلاین ـ تحویل فوری ـ پشتیبانی 24 ساعته
www.takvpnservice1.tk

کاواتینا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 20:11 http://singinginthewind.blogsky.com/

منم الان دقیقا همین تصمیم رو گرفتم

بعله اومدم خوندم متوجه شدم عزیزم.... تصمیم سختیه ها

زهره جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 20:08 http://a3moone7om.blogsky.com

مبارزه با تملایات ناخاسته ت تو حلقم
خوشحالم که خوبی

فدای خودت و حلقت و تمایلاتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد