باد آورده رو باد برد

بشدت نادم و پشیمان!

میگن بعضی وقتا آدم دلش میخواد خودشو جر بده الان از اون وقتاس

نمیدونم چی شد ..چیکار کردم..یهو دستم کجا خورد ..چطوری شد که عکسای گوشیم رفت! بجز اونایی که با واتساپ گرفته بودم بقیه پاک شد. اونم نه از روی مموری..از روی حافظه خود گوشی!

عکسای جوجه هارو بگو...

دقیقاً الان چه کنم؟

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 17:39 http://magam-khaton.blogsky.com

سلام
به نظرم که فاجعه عظیمی رخ داده براتون
همدردی میکنم
ریکاوری فکر بدی نیست شاید برگردن اطلاعاتش!

سلام مریم جان
دیگه از قیدشون گذشتم عزیزم

آشتی یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 15:29

سلام. خوبی؟ فکر کردم دیگه نمی نویسی.
من هر ماه عکسها رو خالی میکنم. هر سری عکس توی فولدر یه ماه. اینجوری گوشی خالی میشه. عکسها هم درامان هستند لااقل.
دوباره باید عمل کنین؟ خدا بزرگه.
خب خاصیتش همینه. ما هی یادمون میره هی اون مارو به یاد میاره.
منم خیلی زیر دوش گریه کرده ام. خیلی زیاد.

سلام آشتی جان.خوبی عزیزم؟
خوش بحالت که چنین همت و اراده ای داری
وجدانا کاش جور دیگه منو یاد خودش میاورد...
تجربه جالبی بود،نیاز به دستمالم نیست!

گندم سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 00:07

میشه از نرم افزارهای ریکاوری استفاده کرد
من هک میشم نمی دونم از کجا ولی دقیقا هر چند وقت یکبار می بینم یک سری از عکس هام نیست
حالا خوبه من بیشتر از جوجه ام عکس می گیرم و طبیعت ولی خیلی از خاطره هام گم شدن

میترسم بدترش کنم گندم،دوست ماه قدیمی
عجب آدمای علافی!

بیضا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 11:29 http://mydailydiar.blogsky.com

واقعا جای ناراحتی است من هم دقیقا چندین بار برخوردم.

درک کننده خوبی هستی پس عزیزم

نل شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 17:58

من همیشه گوشیهامو این مدلی خالی میکردم ومیکنم و تا الان نسوخته
ولی ریکاوری نکردم همزمان که وصل بوده:(
فک نکنم بسوزه.اگ فقط بزنی تصویرهات برگرده.فایلها نه ک یوقت بافایلهای اصلی گوشیت ونرمافزارا قاطی نشه.
راه هست برای برگشتش دوستم:)

گوشی رو به لب تاب وصل کردم نل جان،ولی اتفاقی نیفتاد! ینی نمیدونم باید کدوم قسمت برم که اتفاقی بیفته.
مرسی عزیزم
ساده تر راهنمایی کنید دوستان.لطفا

آنا شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 13:39

از این به بعد بریزید روی درایو مجازی. این طوری مطمئنید همیشه هست.

درایو مجازی؟؟توی گوشی؟
عاغا من صاف برم توی دیفال!انگار از تکنولوژی بدجور عقبم!

نرگس شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 11:03 http://azargan.blogsky.com

سلام خانومی جان ببر از گوشیت بک اپ بگیرن درست میشه همه برمیگرده

سلام گلم
مرسی از راهنماییت

نل شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 01:09

عزیزم اگه خود گوشی مستقیم به سیستم وصل کنی میتونی ریکاوری کنی.باید حافظه اینترالش انتخاب کنی وقتی کابل میزنی..

ی وقت گوشیم نسوزه نل جان!

موژان جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 15:34 http://zendegyema.persianblog.ir/

سلام خانوووومی ، خوبی ؟ یه مدت نبودم الان اومدم پستای شیرینتو خوندم ... ای وای چقدر بد که عکسات پاک شدن :( خیلی بده هنوز بهش دچار نشدم ولی میدونم چ حس بدی میتونه داشته باشه ... ریکاوری هم نمیشه نه ؟! حافظه ی گوشی ریکاوری نمیشه

به به عروس خانوم. عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد